fredag den 1. juni 2007

Lorte dag.

Puha, startede med et bad beat igen i dag.

Kom dog heldigvis i god tid i dag, så nåede endda i kantinen inden vi skulle til prøve. Købte det jeg troede skulle udgøre min mad i dag, en sandwich med kalkun, det jeg troede var det eneste der endnu havde undgået kokkens karry flip, men jeg skulle blive klogere. Ingen morgenmad eller noget som helst andet end 0,7 liter vandt og mener det er 0.4 liter cocio skulle holde min top tunede hjerne i gang hele dagen da sandwichen simpelthen var smurt ind i karry. Da jeg havde siddet i 4 timer og 30 min. og skulle til at læse opgaven igennem opgav jeg, kunne simpelthen ikke se noget og hovedet gjorde ondt.

Nå skulle forbi det lokale center og have købt lidt dunner som Casper og Frank ville kalde det, oplever jeg dagens foreløbige eneste højdepunkt, magnum mandel i vaffel er kommet til Danmark, dette er en is jeg nødt ofte under sidste års sommerferie i Holland og Belgien. Det er kort beskrevet en utroligt lækker vaffel is. Der er lige hakkede nøder i chokolade overtrækket, og også inde i selve isen, som er lidt luftig og meget behagelig at spise når den ikke er helt kold. Vaflen, der er så vidt jeg opdagede meget små chokolade stykker i, men ikke sådan at det smelter på fingrene da der følger et kræmmerhus af papir med udenom selve vaflen, og slutter af med en bund af chokolade. Men prisen på 20 kr. puha, desværre et minus. Mener den kostede 1,4 € i sommers for pokker da gjorde sq næsten helt ondt at smide sådan en ny 20er op for en is, så desværre ikke en is jeg kommer til at nyde så meget medmindre jeg finder en kasse med 20 stk. i for 200 kr. eller sådan noget.

Pokeren, puha virkelig ikke godt. Mener jeg spillede 10-12 SNGs lidt 9 mands men det meste hvor der var mange i og ikke turbo da jeg nød at spille den der 180 mands i går men nok fordi jeg var så godt med hele tiden.

Status er i hvert fald at jeg nu er nede i 187,30 $, jeg fik forhåbentlig taget noget af fremtidens varians da det ikke lykkedes mig at vinde et flip og tabte 4 situationer hvor jeg havde dem domineret en AA vs. AJs floppet J,J,7 AI preflop så spillede jeg lidt NL10 fik 8,9s caller det gayraise 1 foran får fyret af sted floppet 8,8,3 han better jeg reraiser turn A han better jeg gik stort på nakken river A caller det sidste han har, han har A,Q mener at det der sker 1 ud af 330 gange tak for lort.

Må indrømme jeg var oppe på NL600 men kom til fornuft inden jeg fik postet blinds og fik lukket stars ned.

Jeg napper en session her til aften da jeg gerne vil nå at blive silver star iløbet af måneden, tager det hele med + jeg er opsat på at revanchere mig.

Ingen kommentarer: