mandag den 18. juni 2007

Poker og en hel masse andet

Hej

Godt at se der er nogen der gerne vil have opdateringer J

Ikke sket så meget siden sidst, jeg har fundet et arbejde som gør at jeg må rykke rundt på hele min døgnrytme. Så ved ikke hvor meget poker der bliver tid til, gør mig heller ikke så meget hvis der ikke bliver tid til det.

Jeg sætter derfor mit projekt på mere eller mindre vågeblus indtil midten af august. Jeg vil bruge tiden på at tjene penge som jeg sparer sammen til jeg flytter hjemmefra. Saldoen er nu på 460-470 $ lidt svært at se hvor meget jeg har når jeg tager RB med.

Jeg tænker lidt over hvad jeg skal gøre, overvejer om det er FL der skal være den nye indtægtskilde. Jeg har regnet på hvor meget jeg vil kunne tjene bare i RB, og det lyder sq fristende.

Jeg har tænkt på at starte på FL 0.5/1, vil så hæve min RB til privat forbrug og opsparing. Jeg er i hvert fald i øjeblikket ligeglad med om jeg kommer op i limit, jeg vil bare gerne vinde så mange penge, som kan forsøde min hverdag mest muligt. Så er det meningen at de winnings jeg præstere i rent spil, skal gå til at forøge min BR.

Jeg vil nok indtil jeg begynder at spille en del igen, nøjes med at komme med updates et par gange om ugen.

God Sommer, og husk nu at få smagt Magnum Cone

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I PLAYED WITH NEEMO AND WE MADE A BET FOR 200 DOLLAR WHO WILL BE BETTER IN THE TOURNAMENT.. NOW HE IS RUNNING FROM ME CAUSE HE DONT WANTS TO PAY... MAYBE HIS PARENTS DIDNT EDUCATE HIM WELL.. WHO KNOWS... BUT WHAT I DO KNOW IS THAT NEEMOS IS A BIG FAT SMELLY HAIRY PUSSY .. HE HAS NO HONOR AND HE IS A LIER AND A LOSER!! PAY MY MONEY MAN!!!! UR SOOOO POOOR MOTHERFUCKER!! THE MAIN THING IS U LOST AND U WILL NEVER FORGET ME :D NICE DREAMS TONIGHT LOL

GusX42 sagde ...

Er du gået helt død, eller kommer der opdateringer ???