søndag den 10. juni 2007

Pause

Ja, selvtilliden er væk, kortene er kolde, lysten er væk = tid til en pause.

Simpelthen en lorte periode, og motivationen er væk. Der er slet ikke noget inde i mig der har lyst til at spille i øjeblikket. Jeg holder minimum 1 uges pause. Så får jeg også overstået de 2 eksamener jeg har i denne uge.

Jeg har et overskud på 18 $ på fortune og betalt 21 $ i rake som jeg får 30 % tilbage af.

Jeg har ikke så meget andet at sige end jeg glæder mig til denne pause.

Jeg vil lige have 2-3 dage hvor der ikke bliver snakket eller tænkt på poker, derefter ser jeg om lysten til at læse begynder at komme frem, gør den ikke så fuck det så kommer det nok på et tidspunkt, hvis ikke så er det gået op for mig at poker ikke er noget for mig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey det var hurtigt du løb tør for krudt. Dog godt du lige skriver at du nu er væk en uge, men tror nu at alle store highrollers næsten elsker poker, og ikke kan få nok af det, men måske er det bare fordi at du spiller så lavt, at det ikke altid er lige spændende.

Så nok godt at holde nogle pauser, da de sessions jeg har tabt mest i, er når jeg lige sætter mig ned selvom jeg ikke har lyst til at spille 100 % koncentreret, og så taber man hurtigt!

Så fornuftige beslutninger som den du lige har draget. er også med til at holde din bankroll oppe.