mandag den 11. juni 2007

Tak til jer som kommenterer.

Hej

Nu jeg ikke har noget interessant at fortælle, eller fortælle om hvordan det går. Vil jeg tage mig tid til at kommentere på nogen af de spørgsmål som der er kommet.

jfac sagde...
Er du gået helt væk fra SnG så, nu da du vil grinde NL10.Ikke at det gør mig noget overhovedet, da jeg selv er cashgame spiller, men måske du skulle komme med en revideret strategi post, hvis det err rigtigt forstået, også mere for at have noget til at holde dig selv fast på planen.GL
Hmm det har nu ikke været min plan på noget tidspunkt at udelukkende kun spille SNGs eller cashgame, men skal da nok komme med en opdateret version af hvordan jeg vil nå mit mål.

Al Dente sagde...
Hey det var hurtigt du løb tør for krudt. Dog godt du lige skriver at du nu er væk en uge, men tror nu at alle store highrollers næsten elsker poker, og ikke kan få nok af det, men måske er det bare fordi at du spiller så lavt, at det ikke altid er lige spændende.Så nok godt at holde nogle pauser, da de sessions jeg har tabt mest i, er når jeg lige sætter mig ned selvom jeg ikke har lyst til at spille 100 % koncentreret, og så taber man hurtigt!Så fornuftige beslutninger som den du lige har draget. er også med til at holde din bankroll oppe.
Det kan meget vel være de meget små stakes som gør at det er meget svært for mig at motivere mig selv. Men de sidste par dage, er der simpelthen ikke sket noget. Jeg ved ikke hvad det er der sker, det går hverken op eller ned, bare fucking lige ud af landevejen. Hvis der så bare var lidt swings, det lyder sikkert underligt at jeg efterlyser dette. Men hvis der er swings er muligheden for at vinde i længden ved at træffe de gode beslutninger i store pots også tilstede. Men det sker bare ikke, når jeg spiller en stor pot, er det AI preflop mod en eller anden short stack nar, hvor vi MAX har 20 BB inde hver preflop. Spiller jeg imod nogen med fuld stak er de så tighte, at det er meget svært at vride noget som helst value ud af dem.

Jeg er ikke løbet tør for energi, jeg føler dog bare at det er en bedre beslutning for mig at komme lidt væk, og ikke lede efter spots hvor jeg kan komme til at spille store pots, i mere eller mindre favorable sports.

Så vil jeg sige tak til jer som gav mig en saltvandsindsprøjtning da jeg ikke vidste om der var nogen der fulgte med, og tak til dem som gav mig link til de der regneark.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

New update please:)

Anonym sagde ...

He he det samme som al dente...

Tænkte på ang. dine problemer med at komme til at spille store pots med dem der har fuldt buyin i cash games, har du evt. nogle PO eller PT stats at vise?... Det kunne jo være at det er fordi du er lidt for tight selv.

Kender det i hvert fald fra mig selv, at jeg ikke gider at spille mod en af de tighte nits (eg. kalde et raise / reraise fra dem)jeg normalt spiller imod hvis jeg ikke har en nærmest monster.

Anonym sagde ...

I PLAYED WITH NEEMO AND WE MADE A BET FOR 200 DOLLAR WHO WILL BE BETTER IN THE TOURNAMENT.. NOW HE IS RUNNING FROM ME CAUSE HE DONT WANTS TO PAY... MAYBE HIS PARENTS DIDNT EDUCATE HIM WELL.. WHO KNOWS... BUT WHAT I DO KNOW IS THAT NEEMOS IS A BIG FAT SMELLY HAIRY PUSSY .. HE HAS NO HONOR AND HE IS A LIER AND A LOSER!! PAY MY MONEY MAN!!!! UR SOOOO POOOR MOTHERFUCKER!! THE MAIN THING IS U LOST AND U WILL NEVER FORGET ME :D NICE DREAMS TONIGHT LOL