mandag den 4. juni 2007

Turen går opad

Hej ærede læsere.

Det var godt nok med en dårlig fornemmelse at jeg forlod den der 20 K $ turnering i går, tror det er fordi jeg har vænnet mig så meget til at mit turneringsspil skal være optimalt til stars turbo SNGs.

Den samlede bankroll er nu: 263,76.

Jeg har i dag spillet 8 stk. 3 $ SNGs, jeg kan se at jeg skal til at være mere agg. Omkring boblen, men synes det er meget svært at vide hvornår man skal være agg. Der er nemlig næsten ingen sammenhæng imellem blinds og hvor mange der er tilbage. Prøvede i dag at spille med blinds var 600/1200 og der var en ante på 75 og når vi havde 15 K chips til deling skulle der ikke meget til at ramme fold knappen. Samt lidt NL10 som gik udmærket endte oppe med et buy in cirka.

Der er også mange andre end mig der sidder og grinder mange SNGs, jeg vil når jeg begynder at spille 6 $ fast bruge noter meget mere end jeg har gjort nu. Mest hvem der spiller dem meget og dermed også bruger standard ”opskriften” på hvordan man spiller en SNG og jeg så kan udnytte dette.

Ingen kommentarer: