lørdag den 9. juni 2007

Nye jagtmarker

Den samlede rulle er nu: 365,7 $ + lidt optjent rakeback

Jeg er kommet godt fra start inde på fortunepoker, jeg skal dog blive bedre til at planlægge det så jeg spiller om aftenen. Simpelthen fordi der er spillene bedre og det er ikke så pokkers varmt.

Jeg skal også arbejde meget med mig selv for at blive langt bedre til at spille cashgame, tager mig selv i at sidde og lave kæmpe fejl, og det skal helt sikkert rettes op på.

Jeg vil fortsætte med at grinde NL10, og glæder mig til den dag jeg rammer 500 $ da den så står på NL25 og forhåbentligvis lidt mere fart på end jeg har nu..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Er du gået helt væk fra SnG så, nu da du vil grinde NL10.

Ikke at det gør mig noget overhovedet, da jeg selv er cashgame spiller, men måske du skulle komme med en revideret strategi post, hvis det err rigtigt forstået, også mere for at have noget til at holde dig selv fast på planen.

GL