torsdag den 31. maj 2007

Sikke en fantastisk dag

Rulle 225,60 Dagens resultat +61$

Det tegnede godt nok ellers ikke godt da jeg starter med at blive lidt forsinket da jeg ikke lige kunne tage mig sammen til at komme hurtigt ud af sengen da jeg skulle til årsprøve. Jeg er dog på uddannelses stedet i meget god tid til den skriftlige årsprøve. Da jeg ankommer i stuen og regnede med at jeg skulle være på 5. sal, og efter en lang cykeltur var elevatoren min første prioritet, men da de 3 første var prop fyldt valgte jeg at tage trapperne. Ender med at være oppe på 5. sal stadig i god tid, men da de der pensionister som skolen hyrer til at passe på og under prøver generelt ikke så hurtige i deres bevægelser bliver jeg forsinket da det hurtigt tager lang tid for sådan en pensionist at komme igennem sådan en liste over navne, ender selvfølgelig med at jeg må ned på 4. sal. Her bliver jeg udsat for en ældre kvinde som åbenbart ville fejre at hun havde nogen andre end sin mand at skælde ud på, så jeg fik hele turen. Det var vel at mærke stadig inden prøven var gået i gang, og det var stadig tilladt at sidde og snakke sammen, men det ændrede ikke ved at jeg nu havde fået en skidt start, og var overbevist om at skulle jeg på toilettet eller bruge papir skulle jeg sætte god tid af til det.

Selve prøven var ikke noget at skrive hjem om, hverken helt blank eller helt oppe og ringe. Jeg kan derfor gå og afvente svaret, synes dog det er meget rart at man finder ud af hvor man er svag, og da det er fag jeg skal have til næste år, er der god tid til at blive stærkere.

Da jeg kommer hjem lidt over klokken 12, er der ikke engang tid til at glemme dagens oplevelser da jeg skulle til jobsamtale omkring et sommerferiejob. Der er tale om noget forefaldende administrativt arbejde, det er egentlig fair nok, og vil sq gerne have det. Da jeg flytter hjemmefra om et år, har jeg accepteret at jeg må bide i det sure æble og arbejde igennem i sommerferien. Har dog desværre en dårlig fornemmelse i maven, men vil få svar i morgen så er spændt ligesom man har fået pengene ind ved et flip og man nu kun venter på riveren skal afgøre ens skæbne.

Da jeg kommer hjem slapper jeg af, og lader op til en session. Det starter dog meget meget skidt, må smide QQ preflop ( noget jeg har svært ved at gøre på 3 $ SNGs ) slap heldigvis billigt og mener det var den rigtige beslutning jeg traf. Desværre ventede problemerne lige foran mig, jeg begyndte at opleve min forbindelse hakkede, jeg trykkede på knapperne de forsvandt men mine chips blev ikke sendt til midten, det gik dog over da klienten endelig valgte at genstarte og genetablere forbindelsen ordentligt, jeg ved ikke om det spillede ind, men faktum var at jeg efter 10-11 SNGs kun havde fået 2 stk. 3. pladser. Puha ikke optimalt, hvad gør jeg så ?

Svaret er ganske enkelt prøver noget andet end spille 10 3 $ SNGs af gangen, jeg tilmeldte mig en 5 $ MTT, med over 800 tilmeldte og en første præmie på over 1000 $ var der store muligheder, de brast dog da jeg valgte at tage et flip med AKs for for alvor at bringe mig ind i kampen om de 1000 $, taber flippet til 99. Jeg valgte at starte et par 6 $ SNGs op, nu sidder i sikkert og tænker at dette bliver den sidste post da jeg igen var over limit, men nej jeg var helt afklaret og spillede 2-4 af gangen og fokusere på hver enkelt beslutning ikke bare sende på autopilot. Jeg vandt lidt tilbage, så jeg ender på 148 $ altså et lille lost, da jeg ser at jeg da har gang i en 45 mands SNG mener buy in var 3 + 0.25 $ det ender med at jeg vinder den, det giver 42 $ og jeg er nu oppe i 190 cirka. Imens er det lykkedes mig at komme ITM i en 180 mands 4 $ SNG, det er ikke en turbo turnering, og det var sq meget rart med noget ordentlig poker, jeg cruiser i sikker stil på FT, jeg får ikke ret gode kort. At de så er rare til at spille A,x for hele deres stacks kan jeg jo bare sidde og klappe i mine hænder over. Jeg ender på FT som nummer 4 ud af 9 jeg får ikke rigtigt nogen hænder men formår ved hjælp af nogen steals engang imellem at blive ved med at ligge omkring 3-4 pladsen. Da katastrofen indtræffer.

http://www.pokerhand.org/?1136122

Hvis nogen er imod at jeg bruger pokerhand.org så sig til, det er ikke for at reklamere, men fordi det er den eneste måde at jeg kan vise jer en ordentlig HH

Jeg var utroligt skuffet og er det stadigvæk, men ved ikke hvad jeg skal gøre anderledes. Det underlige er at jeg sidst var på et FT i sådan en 180 mands SNG også røg ud med KK vs. AA der sad jeg i BB og han limpede på knappen, jeg raiser han reraiser og jeg pusher han caller. Må bare undgå KK fremover så skal sejren nok komme.. De 2 udemærkede placeringer sendte min rulle op på 225,60 jeg er utrolig glad for dette kan snart ikke give flere ord på hvor glad jeg er over dette resultat, men ved også godt at det ikke kan være ved, selvom jeg synes jeg er uheldig siger $ne jo noget andet. En anden ting som også er med til at løfte mit humør betragteligt er den måde som jeg selvom da jeg var længst nede i stedet for at lukke ned, bare fortsatte med at spille og ikke på alt for høje limits.



*** Er den her blog for lang ?***

Har jeg nemlig selv en følelse af at den er, men da jeg er nu i det her vil jeg gerne høre hvad I har at sige.

Ingen kommentarer: