onsdag den 30. maj 2007

Lille men god session

Status er her til aften 16 spillede 3+0.4 $ SNGs og et + på 38,6 $.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det er jo en meget god ROI og fantastisk hvis det kan fortsætte.

Hvis der er nogen der har et godt program til at holde styr på hvor mange SNGs man spiller og hvad resultatet for en session er i $ ville det være rart da jeg i øjeblikket regner baglæns og det kan jo godt blive problematisk senere hen.

Men den nye status er 164.60 $ Jeg er utroligt tilfreds med dagens resultat men ved det nok desværre ikke kan blive ved.

Jeg regner ikke med at ligge 3 blogs op hver dag, jeg regner og satser på at der vil være en daglig blog.

Jeg vil nu læse på noget virksomhedsøkonomi da jeg skal have en 3 timers skriftlig årsprøve i det i morgen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fin blog, held og lykke med spilleriet :)

Mhs. til dit ønske om et poker program, så tjek evt. http://www.pokeroffice.com/

Det kan det du søger (og nok også en del mere), og er muligt at få gratis, hvis du spiller et par hænder.

MVH Mads K.

Anonym sagde ...

Mht. til dit ønske om at holde styr på SnG resultater, så prøv at kigge på http://www.pokerliv.dk/download/

Der er en række excel-ark, hvilket jeg synes er klart den nemmeste måde at holde styr på det.

Har selv PO, og det giver ikke altid det rigtige billede, dog kan det godt være det virker på PS.