onsdag den 30. maj 2007

polterabenden

Sidste aften som fri


Jeg gik i gang med projektet i går som planlagt, jeg spillede en session lige efter jeg havde lavet min første post.

Jeg spillede 23 SNGs og endte oppe med 17,8 $

Jeg kunne godt mærke at jeg havde spillet cashgame i lang tid og derfor mildest talt var rusten i mit SNG spil, jeg brugte derfor de første 10 SNGs på at komme på rette spor, og fik da rettet op på det.

Jeg ville godt i gang og spillede derfor en session om aftenen og her håber jeg at jeg fik taget noget af den varians som vil uanset hvad jeg gør, vil ramme mig. Det eneste jeg kan huske var at jeg blev udsat for noget grumt varians, og valgte at lave et hit & run på NL400, satte mig med 81 og endte med at forlade det med lige over 100 $. Jeg endte derfor med et overskud på 16 – 17 $.

Jeg besluttede mig dog for at glemme i går og bare starte forfra i dag, da jeg synes det ville være trist allerede at stoppe rejsen nu. Jeg var også indforstået med at skulle sætte 100 $ ind igen hvis jeg smed dem væk. Jeg så det lidt som en polterabend, hvor den bare skulle have gas.

Så jeg er i dag startet med 100 $ og vil nu kun grinde 3 $ SNGs, men det vil jeg fortælle om i den næste update.

Ingen kommentarer: