tirsdag den 29. maj 2007

Starten

Mit mål med denne blog er at jeg vil fortælle fra min forhåbentlig lange og succesfulde rejse til mit mål som er 100.000 $.

Lad mig starte med at fortælle at jeg ikke er en pro der vil vise hvor nemt det er at banke en rulle på benene, jeg har igennem et år været mere eller mindre seriøs men aldrig rigtigt formået at få en ordentlig rulle på benene. Det er det jeg vil se om kan lade sig gøre nu.

Jeg starter med at sætte 100 $ ind, det gør jeg fordi det er et beløb som andre i min situation også har råd til at sætte ind hvis de får lyst til at gå den samme vej, jeg overvejede også om jeg skulle sætte et meget lille beløb ind ( mindre end 10 $ ) men besluttede at der ikke var nogen grund til at spilde tiden.

Disse ting skal gøre det muligt for mig at nå mit mål:


Harrington on hold em 1,2,3

Pot.Limit & No-Limit Poker

Super System 2

The theory of poker

No limit Hold em theory and pratice

100 $

Jeg vil betragte projektet som fejlet:

i det øjeblik jeg bevæger mig op på højere limit end jeg har rulle til.

Jeg rammer 0.



Jeg vil starte ud med at spille 3 $ SNGs på pokerstars.

når jeg 250 $ vil jeg begynde på 6 $ SNG.

Ryger jeg ned på 20 $ vil jeg begynde på 1 $ SNG.

Jeg har besluttet at starte ud med SNGs da jeg igennem en længere periode har fokuseret 100 % på cashgame og nu vil prøve noget andet.

Jeg har også besluttet at jeg vil spille på pokerstars indtil jeg har 1.000 $, hvorefter jeg rykker over til et site der er skattefrit.

Jeg vil i morgen komme med den første update på hvordan det går.



Christian

1 kommentar:

Homerun sagde ...

GL med projektet, undgå tilt så skal du nok nå dit mål. Håber vi kan følges ad til de 100k.

http://www.cashgame-pro.blogspot.com/